Wednesday, August 22, 2012

Bebeklerle uçak yolculuğu:)




               Bebeklerle uçak yolculuğu:)






Çoğu anne baba tedirgindir acaba yeni doğan veya küçük bebeklerle uçak yolculuğu yapmalı mı diye?


Bizde uçağa binmek zorunda kaldığımız için geniş çaplı bir araştırma yaptım ve kesinlikle bir zararı yokmuş.Bununla ilgili ŞU yazıyı okuyabilirsiniz.Rüya ile uçak yolculuğu beni hiç yormadı.Uçağa biniş kapısına kadar pusetiyle gittik ve kapıda arabasını teslim ettik. check in yaparken de orta koltuğu boş bırakmalarını söyledik ve bu bizim için büyük rahatlık oldu.Uçak kalkarken ve inerken kelebeğimi emzirdim.Hatta kendi kulağımda basınç hissettiğimde hemen Rüya’yı da emzirmeye çalıştım.Ara sıra kulaklarını ovaladım.Herhangi bir ağrı ya da sızı yaşamadı çok şükür.Uçaktan inişte ise hemen bebek arabasını bize teslim ettiler.













meraklıı



















düşünüyoruz






























aaaaaaaaa öylemiii!!














millete gülücük dağıtırken




No comments:

Post a Comment